Narodowe Centrum Kultury zaprasza na szkolenie pn. „Jak poznać swojego odbiorcę metodą design thinking?”, które odbędzie się w dniach 10-11 kwietnia w godz. 9:00-13:30 na platformie e-kadrakultury.pl. Koszt udziału w szkoleniu to 350 zł + WAT. Szkolenie poprowadzi Jan Strycharz, ekonomista, autor i wykonawca wielu projektów szkoleniowych, warsztatowych i konferencyjnych dotyczących innowacji biznesowej, czy społecznej. autor i kierownik merytoryczny studiów podyplomowych Akademia Liderów Kultury. W przypadku dużej liczby osób chętnych pierwszeństwo będą mieć osoby pracujące w ośrodkach kultury.
Podczas szkolenia uczestnicy i uczestniczki poznają następujące obszary tematyczne:
- Design Thinking jako metoda pracy
- Struktura metody Design Thinking i jej etapy (empatia, definiowanie, ideacja, prototypowanie, testowanie)
- Sposoby badania i mapowania doświadczeń odbiorców
- Szukanie inspiracji w wiedzy o odbiorcach
- Sesje kreatywne w rytmie Design Thinking
Osoby chcące wziąć udział w szkoleniu muszą się zarejestrować przez formularz rekrutacyjny, który będzie dostępny do 21 marca. Więcej o szkoleniu oraz osobie prowadzącej można przeczytać na stronie organizatora (tutaj).
graf. NCK