Przejdź do treści
Strona główna » Jak poznać swojego odbiorcę metodą design thinking? Szkolenie NCK

Jak poznać swojego odbiorcę metodą design thinking? Szkolenie NCK

  • przez

Narodowe Centrum Kultury zaprasza na szkolenie pn. „Jak poznać swojego odbiorcę metodą design thinking?”, które odbędzie się w dniach 10-11 kwietnia w godz. 9:00-13:30 na platformie e-kadrakultury.pl. Koszt udziału w szkoleniu to 350 zł + WAT.  Szkolenie poprowadzi Jan Strycharz, ekonomista, autor i wykonawca wielu projektów szkoleniowych, warsztatowych i konferencyjnych dotyczących innowacji biznesowej, czy społecznej. autor i kierownik merytoryczny studiów podyplomowych Akademia Liderów Kultury.  W przypadku dużej liczby osób chętnych pierwszeństwo będą mieć osoby pracujące w ośrodkach kultury.

Podczas szkolenia uczestnicy i uczestniczki poznają następujące obszary tematyczne:

  • Design Thinking jako metoda pracy
  • Struktura metody Design Thinking i jej etapy (empatia, definiowanie, ideacja, prototypowanie, testowanie)
  • Sposoby badania i mapowania doświadczeń odbiorców
  • Szukanie inspiracji w wiedzy o odbiorcach
  • Sesje kreatywne w rytmie Design Thinking

Osoby chcące wziąć udział w szkoleniu muszą się zarejestrować przez formularz rekrutacyjny, który będzie dostępny do 21 marca. Więcej o szkoleniu oraz osobie prowadzącej można przeczytać na stronie organizatora (tutaj).

graf. NCK

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *